Tidsinställt inlägg - Lag SM närmar sig

Ja, snart är det lördag och då smäller det på riktigt! Jag kommer som sagt rida T5 och markarbetsshow, mer om detta kan ni läsa här.
Jag är ännu mer nervös nu för nu måste jag sätta ihop ett program for real. Ska till stallet imorgon och tänkte försöka sätta ihop något bra som fungerar med musiken jag fixat. Sedan måste jag fixa utklädnadskläder innan fredag. Men det löser jag!

Och nu måste ni väl ändå se att jag börjar blogga mer än innan. Bara för jag var så tråkig förut med att blogga så ska jag bli dubbelt så mycket bättre, eller ännu bättre än dubbelt! :)



/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0