Helgen som varit

I torsdags kom Makky hit, och han stannade tills idag så jag har haft fullt upp med att vara med honom så har inte tänkt på att skriva här på bloggen på ett tag! Så ni vet ;)

Nu är det 6 dagar kvar tills Lag Sm kvalet! Detta är hemskt, är så nervös redan nu och jag måste nu verkligen träna, träna, träna hela veckan! Och skriva ett program för min dressyrshow jag ska göra! Och hitta utklädnad också. Jag ska alltså rida T5 och FS3, T5 är ett varv valfritt tempo tölt, sedan byter man varv och rider kort tempo tölt på kortsidorna och ökat tempo tölt med steglängdsökningar på långsidorna (det kommer nog gå bra). Och FS3 är dressyr vid hand, man ska alltså antingen longera, tömköra eller annat med utklädnad och till detta ska man ha skrivit ett program och ha bra musik till. Detta moment ska vara 5 minuter långt (vilket kommer kännas som en evighet).

Ja, vi får se hur det går! Uppdaterar under veckan och dagarna så ni vet om det går framåt eller bakåt eller står stilla helt enkelt ;)

/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0