Pimped nail

Som jag sa innan så pimpade jag ju min nagel igår, har nu bilderna här så kan visa er dem. Eller så blir det en bild då bilderna är av en och samma nagel. Men jag ska nog göra om allt någon dag snart, det blev lite mycket lager där så det blev.. Bubbligt!
Men hur som helst, stenarna och blomman som är på är köpta hos KICKS, kostade tillsammans 15O:- men det är från två helt olika paket, så de kostar ju då olika som sagt.


"Okej, okej. Inte perfekt, men jag lär mig ju! Och detta var faktiskt första gången"

Länk till Melba.se tävlingen!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0