Melba.se

Nu är det så att Foki har lagt upp en till tävling på sin blogg, denna gången om Melba.se. Man kan vinna en valfri produkt, accessoarer eller kläder. Jag har nu valt ut det jag skulle vilja ha om jag då vann.


"Bara lite exempel på vad som finns i hjulet"

Detta valde då jag, accessoarer till naglarna, hur coolt är inte det? Jag har tittat länge på Foki's naglar och bara undrat, hur gör hon!? Och jag vill även få sådana coola naglar, nu när jag ändå börjar tänka alltmer på mina naglar (konstigt?).

Tävlingen pågår ända tills torsdag nästa vecka, det är då Foki drar vinnare som vinner valfria produkter från Melba.se. Läs på Foki's (jag vet att det är länkat till kommentarerna, men då kommer ni iallafall till inlägget) press om hur ni deltar i tävlingen.

Kanske några av mina 1O besökare vill vara med, då har jag ju värvat några iallafall, och även minskat mina chanser till att vinna haha! Det gör inget, hon kommer nog ha mer tävlingar, även om det skulle betyda enormt att vinna nu, men. Vi får helt enkelt se.♥

Detta är föresten mitt 6OO:e inlägg på bloggen!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0