Morning!

Vaknade för inte längesedan. Snoozade en hel del om jag ska vara ärlig, och jag känner nu att jag faktiskt bör fixa mig då jag måste gå halv tio... Men lat som jag är så sätter jag mig framför datorn och ser till min förvånad att jag fick 14 besökare igår, nästan rekord! Vet dock inte vad mitt absoluta rekord är men jag vet att det var mer än 14.

Har en fruktansvärd hosta, ont i halsen, och herregud.. Jag vill inte vara sjuk när jag åker iväg på lördag. Jag har en sådan, riktig rethosta när det verkligen kittlar och kliar i halsen, och varje gång man hostar så blir det för 1 sekund bättre, men sedan kommer det tillbaka igen direkt efter, funderar på om jag ska "knarka" Bafucin idag.

En länk till Melba.se tävlingen kommer här. (det jag skrivit på min blogg alltså)

4 dagar kvar!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0