Bloggande på nytt

Jag funderar på att byta till min andra blogg och blogga där istället, jag är aldrig inne här ändå för jag vet inte vad jag ska skriva!? Och den bloggen kan jag verkligen följa en röd tråd och skriva om det jag gör varje dag, någoting om stallet ofc! Då det är en liten islandshästblogg jag startat för väldigt länge sedan men jag har bara inte använt den så mycket, och inte publicerat den så ingen vet väl var den är eller att den finns över huvudtaget.. Men nu lägger vi denna bloggen på hyllan så länge och blåser av dammet från den andra och använder den.
 
Ha det gott mina "ickeläsare" ;)
 
/J





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0