Seriöst, Julia!

Nu har jag varit sådär jobbigt off igen. Men det blir så när jag åker till Härnösand, då har jag ingen tid att skriva för jag vill umgås med min fina så mycket jag kan, plus att han inte har internet i sitt nya hus så kan inte blogga genom datorn (inte lika roligt genom telefonen, men ska försöka tycka det är roligt haha). Senaste inlägget var ju om att jag skulle till Härnösand, vid Halloween.
Sedan blev det bloggpaus, sedan åkte jag hem den 12:e november 2012, efter detta var det maskeradhoppning i stallet, jobb, stall och lite annat inbetween tills den 5:e december 2012, för då åkte jag upp igen, en surprise visit kan man ju säga. Och det blev en slitsam vistelse då alla höll på att flytta och jag hjälpte till att packa osv, osv. Jag åkte hem den 13:e, och efter det blev det jobb, Lag SM träning, julafton hos mormor med en liten del av min släkt. Sedan den 28:e december, bestämdes dagen innan, så åkte jag norrut igen över nyår. Åkte hem igår den 3:e januari 2013.
 
En snabb sammanfattning av det som hänt när jag inte varit online på bloggen. Och just det, min finaste vän Amanda åkte till Australien i tre månader, och har ännu inte kommit hem, men snart så!!!
Och idag blir det stallet, blir nog att rida lite, och efter stallet ska jag och Sofia åka till Stretered för lite vattengympa, kommer bli intressant.
 
Detta var en snaaaabb genomgång över allt som hänt. Något mer? Nej inte direkt, inget jag vill dela med mig av för tillfället iallafall ;)
 
"Bild från Instagram"
 
/J





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0