Oh you funny dream

Godmorgon! Det är morgon för mig då jag nyss vaknade, dock skulle jag vaknat tidigare men snoozade och snoozade tills det inte gick att snooza mer ;) jag drömde nämligen en rolig dröm, jag har börjat göra det nu för tiden faktiskt. Tittade igår kväll på Sagan Om Ringen, den första, och jag tror att min dröm var inspirerad av filmen då det fanns orcher, älvor (dem kunde flyga i min dröm, suck on that!), det lysande svärdet och annat.
Men det fanns egna saker också som jag själv kommit på; Makky var där och var på den goda sidan såklart, Justin Bieber var där och han var på den onda sidan och sedan massa fler!

I drömmen fick jag en annan dröm uppfylld iallafall, jag fick peka finger åt Justin Bieber, score!! :D snopen blev han men det är rätt år honom ;)

Nej men jag orkar inte ligga här och återberätta hela min dröm då den var komplicerad ;) hoppas ni alla som går i skolan får en rolig första dag!

/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0