Off på hög nivå.

Har varit off på le blogg ett tag nu, ursäktar för det.. Känns som det är den hundrade gången jag ursäktar för det haha! Jag tror jag bara försöker förlåta mig själv till mig själv, om ni fattar haha.
 
Har varit off då jag börjat jobba lite lätt, min häst varit halt så varit lite depp för det, fast det gick över på någon dag så det var ju inget. Sedan har jag varit sjuk också sopm pricket över i:et... Segt.. Är fortfarande inte frisk tyvärr.
 
Då nu vet de få som läser att jag fortfarande lever, still going strong, samma gamla mig själv. Typ ;)
 
/J





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0