Varför?!

Varför måste det regna idag igen? Jag hade ju en plan att rida ut med hästen senare; galopp, galopp, galopp ni vet ;) Men jag tar nog och trotsar vädret iallafall. Det brukar jag annars göra så varför inte idag?

Jag kommer att bli fattig inom bara någon dag nu.. Kommer beställa biljetter så det står härliga till! Men det är det värt. Och inatt ska jag sova i stallet då ägaren är bortrest och vovven behöver lite sällskap! Och jag ska ändå ha morgonen i stallet i morgon så varför inte liksom :)







/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0