Regnigt...

Dagen bestod av regn, regn, regn och.. Låt mig tänka.. Regn! Regnade hela dan non stop, från dugg till ös, från ös till dugg och något däremellan och så vidare haha :)
Åkte till stallet på kvällen och red ändå, trots vädret. Hästen var pigg och väldigt enveten. Måste nog ut på en galopptur snart bara han och jag och låta han få utlopp för sin energi! Han lyssnar knappt längre på mina hjälper vilket är lite busigt, så måste nu börja om från scratch lite ;)
Har även skickat ut lite CV och andra roligheter, tittat på One missed call 2 också!



Nu är jag trött faktiskt, ska iväg tidigt imorgon också för att hämta körkortet med pappa. GODNATT!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0