PS. I love you

Fick nästan precis besked om två saker som jag hoppades på skulle hända inte kommer att hända.. Så nu känner jag mig nere och allmänt trött om jag får säga det själv.

Tittar nu på PS. I love you, och då kommer jag säkert sitta och gråta till den så blödig som jag är haha! :) Imorgon blir det en hektisk dag så att säga. Blir att åka på Lag sm träning, sedan stallet, sedan åka vägen om en i stallet för att hämta upp ett par ridstövlar (att tävla i alltså). Och i stallet blir det att fixa transport, saker att ta med och annat smått och gott. Kommer att bli riktigt roligt på lördag!!! :D
Skulle även ha följt med Amanda till hennes "jobb" men det hinner jag icke med..

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0