Obviously

Tydligen har Makky ett förhållande, fast det hela är komplicerat, detta enligt min trogfasta källa och vän - Facebook. Hur ska man tyda detta? Att det hela börjar plana ut? Igen?



Whatever, på tal om någonting helt annat så ska jag byta stil, det är nu bestämt! Ska köpa hårfärg, färga håret, klippa håret, ändra klädstil och annat. Så wuhu det är på tiden det! Kanske blir en kortkortkort frisyr och platinablond? Eller samma längd och supermega svart? Eller något mittemellan? Det återstår och se kan jag säga iallafall. En förändring är på G iallafall! That's for sure.

/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0