Hästblogg tillsammans med någon?

Det hade kanske varit någonting, det är ju någonting jag har funderat över superlänge! Kanske om man startar en till blogg med någon, så kan jag behålla denna och skriva såna här onödiga inlägg som jag gjort i alla år..? Men då är ju frågan: MED VEM?!
Måste ju vara någon hästintresserad, eller djurintresserad iallafall som har eget djur som tävlas eller annat. Helst någon islandshästmänniska, men det kanske inte spelar någon större roll? Jag får nog ta och suga lite på den frågan.

om någon är intresserad, så hör fan av dig till mig! :D



/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0