Fundering i min ensamhet

Nu när man är så här själv som jag är just nu, så börjar man att fundera väldigt mycket på olika saker. Och det som jag nu funderar på är vad fan jag ska göra med denna lilla blogg? Jag vill ju ha en "röd tråd" att följa och inte bara skriva tjoho tjofräs liksom. En hästblogg? Fast då har jag bara riktat in mig på en grupp människor. En modeblogg? Samma där fast jag skriver ingenting om mode nu ändå. Nej, nu måste jag tänka ut något! En fotoblogg orkar jag inte för det har nästan halva Sverige ändå. Och då blir det inte roligt!





"Superfina solnedgångar är det här nere iallafall, denna bilden tog jag igår."

Ursäkta, bilderna är tagna med mobilen haha :)

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0