Sjuklåda på G

Igår åkte jag och pappa till Hööks för att kolla lite, det slutade med att jag köpte lite hästvårdssaker till min framtida sjukvårdslåda. Jag skulle köpt en på Horse Show nu i februari men dem var dyra och stora.. Så nu köper jag smågrejer och ska även köpa en billig låda där man kan måla på ett rött sjukkryss på så man ser att det är en sjukvårdslåda! Nu känner jag att jag nämnt sjukvårdslåda flera gånger om, men det är roligt att skriva det haha. :)

Jag köpte iallafall en flaska med jodopax, 100 pack kompresser, Helosan salva, en blå samt en vit flexlinda. En bra början iallfall :)

Nu sitter jag och internetshoppar med ögonen, saker jag ser att jag "vill ha, måste ha" osv. En hjälm jag sett är jag lite småkär i, är snygg med blingbling på sig.

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0