Usch

Usch och fy och blä.. Det hade jag inte ens i tankarna igår att detta kunde hända, inte alls! Hade ju planerat sommaren med honom också och så händer detta.. Dumma, dumma, dumma kolik!
Dagur blev fina 23 år och ett underbart liv har han haft. Min hästs bästaste vän i hagen, såg dem alltid gå bredvid varandra eller nära varandra, bråkade aldrig, utan Ljúfur visste att det var Dagur som var ledaren över honom och flyttade sig snabbt när han kom nära.
Dagur som alltid kom först vid morgon, lunch och kväll när man fodrade och tog den första högen och stod där hela tiden nöjd och belåten och mumsade.
Nu är du med Krasse (en shettis) som har väntat på dig, nu kan ni båda leka tillsammans och bara vara på de evigt gröna ängarna! Massvis av kärlek till dig Dagur från Gödeberg, massvis!



/J

Berith

Åh så fint, snyft, snyft :-(

2012-06-17 | 18:29:31 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0