Midsommar 2012

Det blir en ensam sådan för mig, och då menar jag ensam. Eller en hund och jag, wohooo! Det är ju drömscenariot för en midsommar visst? Eller inte så värst.. Jaja, what to do what to do? Ingenting som jag brukar säga. Jag är van..

Är hundvakt åt Enzo lillen just nu, har varit det sedan igår. Min syrra har städat huset i helgen då dem ska ta kort på det imorgon för att det ska ut för försäljning, så då fick inte gullhunden vara med där och busa runt. Hon ringde förut och sa att det blänkte så fint där hemma, och att det var så rent så rent ;) Härligt med nystädat känsla och lukt! Undra hur länge det håller när Enzo kommer hem imorgon? ;)

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0