Läskigt värre!

Blogg.se har uppgraderat sig något så enormt! Kände knappt igen mig häromdan när jag loggade in, lite läskigt I must say. Och gud vad jag använder mig av engelska fraser och ord, damn you Makky (nu gjorde jag det igen!!). Haha ;)
Har inte haft lust att blogga nu på ett tag efter det som hänt, och känner fortfarande lite obehag av att åka till stallet numera, faktiskt.. Försöker alltid göra överdrivet mycket grejer där så slipper jag tänka på det som hänt.
 
Passar fortfarande Enzo (min systers hund) så han är ett bra exempel på överdrivet mycket grejer att göra så, det blir nog bra.
Och nu börjar äntligen sommaren komma tillbaka! Värme, sol, blå himmel, vad mer kan man fråga efter? Inte så mycket va.
Idag åkte jag och Amanda till Skärsjön till en speciell plats som vi badar på som ligger lite avsides, en sjö som är klarblå och superhärlig att vara vid och i. Dock har dem satt upp såna vindkraftverk så tummen ner för dem,  för dem låter hela tiden och förstör friden som varit där innan. Enzo fick bada iallafall och vi solade våra blekfisiga små kroppar tills vi frös ;)
 
"Ni ser ju hur fint vattnet är?!"
 
/J





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0