Jajajaja

Jajaaa, jag vet det kom inga bilder veckan som varit.. Sånt händer, annat kommer mellan, livet till exempel som en viss William Spetz säger ;) Är hemma nu också förresten, kom hem igår. Resan hem gick bra, snabbt. Tittade på film på datorn bägge resor.

Har nu idag på morgonen letat efter stallplatser i Härnösand för att stå i något halvår/år, jag och Makky ska ju testa bo tillsammans för att se om det funkar. Men jag är kräsen när det gäller stall och sådant. Inget kan ju mäta sig med det jag står i nu, Korndals Gård, inget! För det är bra på alla sätt och vis. Och på tal om Korndals Gård så ska jag dit snart och gooosa med min häst som jag inte gjort på en vecka. Längtar efter att få känna hans mjuka päls mot min handflata och min kind <3 Gossehästen min, min ögonsten, mitt allt (nästan).

/J



Emelie

Vad roligt :) det blir nog bra med fina härnösand och deras nya ovalbana i timrå och har flera vänner där med islandshästar så det finns en hel del fina stall vad jag vet..

2012-06-04 | 23:43:29 | http://essberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0