Fredag

Fredag idag, ingen speciell dag med ändå så är det, det för jag ska städa mitt rum! Första gången på länge ;) Och jag måste säga att det verkligen behövs. Så stökigt och jag irriterar mig men jag har inte orkat städa det innan så, nu jäklar ska det städas! Eller, inte nu, utan senare :)

Åker med mor till Kungsbacka sedan för hon ska lämna in sin lille bil för att få bytt någonting, sedan ska jag åka med henne och tanka (hon klarar inte det själv ännu, suck). Och sedan ska jag kaaanske till stallet, beroende på hur vädret blir när "allt det" är klart ;)

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0