Två veckors vila snart över

Snart kommer jag att åter igen börja rida och träna, det kommer bli intensiva träningar, varje dag, utan vila. Kommer bränna fett och träna lösgöring, ökad och långsamt tempo tölt, även nedtagningar däremellan och ökningarna. Kommer att bli spännande!
Dock så har det hänt en sak med en deltagare i vårat lag (vi var 6 st) så nu är vi down to 5. Och man får inte ha 5 i ett lag, utan antingen 6 eller 4+1 (en reserv). Så vi får bli ett 4 mannalag med en reserv, som får rida med poängen räknas inte. Sånt suger! Så vi ska ha möte om detta om vem som ska "stå över" att få sina poäng räknade så att säga, och tilldela oss ytterligare en gren var (hoppas bara inte jag får T6 för då lovar jag att min häst kommer sticka när han får lösa tyglar haha). Men det kanske jag kan träna på i ca 4 veckor haha!!
 
Nej men ja, jag klippte håret idag också btw, 4 cm eller så. Det var gratis för min del då han som klippte "känner" Makky eller något. Jaja, jag slapp betala det var ju bra! From now on klipper jag nog mitt eget hår, det blir nog lika bra som när han klippte ;)
 
"Gossehästen med vinterpäls <3"
 
/J





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0