Träning

Idag blev det en go träning i rundvolten, travbanan och lite snabbt i paddocken med hästen, fy fan vad gött det är att få röra på sig igen genom ridningen. Har en go träningsvärk redan i ljumskarna, gott gott! Och sjukt ont i ena handleden, men det tränar vi bort inom kort haha ;)
 
När jag var i Härnösand förresten så köpte jag faktiskt lite saker, inget hästrelaterat dock. Köpte en superfin termos som jag letat efter skitlänge! En babyblå! Och även en sådan ballongvisp, babyblå, och en gummipensel, babyblå. Även spelet Harry Potter och Dödsrelikerna del 2 ;) Woop Woop!
 
Har även köpt lite hästrelaterade grejer iförrigår och idag! Kan visa bilder på allt sedan eller imorgon.
 
 
/J





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0