Till Luleå och tillbaka

Nu har jag verkligen åkt rätt igenom Sverige, från Göteborg till Härnösand, från Härnösand till Luleå - herre! Åkte dit för att hämta en kompis pojkvän som kommit fel. Mer orkar jag inte skriva om det då det var rätt komplicerat även för mig haha.
Men hur som helst, så var vi i Luleå över en natt, åkte tidigt dagen efter. Att det tog så jävla lång tid att åka dit visste jag inte, 5 timmar ungefär. Jag körde också (bra att få lite mer erfarenhet) då jag inte hade ont i rumpan haha.
När vi kom hem igår var vi trötta men vi tog oss i kragarna och drog till Sundsvall för att bada på HimlaBadet med Makkys syrra, vi hade lovat henne. Där badade vi i kanske 1 ½ timme, vilket räckte för oss alla. Och idag har jag ingen större plan på vad man kan hitta på, något roligt eftersom jag åker hem imorgon!!
 
"Bild på bebis Ljuffe :) "
 
/J


♣ Ida - Hon som föddes med LKG

fin häst :D

Svar: Tack ska du ha! :)
Julia

2012-08-28 | 15:59:43 | http://idahtt.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0