Sova tidigt - upp tidigt

Det blir till att sova tidigt idag faktiskt, aka bara ringa Makky efter att jag skrivit klart detta inlägg sedan så blir det sängen för mig! Tänkte gå upp tidigt imorgon, åka till stallet, efter stallet kanske plocka bär och svamp och sedan har jag resten av dagen på mig att göra annat. Att ha haft ont i huvudet konstant hela dan idag har verkligen tagit på mina krafter, det är väl därför jag känner för att sova så tidigt som möjligt. /J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0