Hemfärd...

Ja, då åker man hem idag då. Ingen vidare bra känsla direkt måste jag faktiskt medge, kommer sakna min favorit något så otroligt mycket! Är så kär i denna pojken va så ni anar inte, han är den bästa! Och som pricken över i:et (i en negativ syn) så åker jag hem den dan när det äntligen är bra väder här efter dagar med regn och grått.
Men nu blir det att åka hem och träna inför Lag SM, och jag är supertaggad inför detta så jag nästan spricker, vi har nästan allt uppklarat.
 
Har någon tips på hur man kan få en sommarfet häst att bli smäcker och fin i kroppen snabbt utan för drastiska metoder? :)
 





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0