Härnösand Dudes

Befinner mig nu i Härnösand, har varit här i en vecka strax och I'm lovin' it. Sagt till mig själv att MAX stanna två veckor, måste träna hästen inför Lag sm! Allt detta tjat om Lag sm tänker ni, men är man en hängiven tävlingsmänniska så är man ;)
 
Var idag i Sundsvall vid Gatufesten som pågår där nu och tittade på när Makky och hans polare spelade basket turnering, de kom till final, vann 4/5. De förlorade dock finalen mot några väldigt bra spelare. Men helt okej att titta och vi hade tur med vädret tills precis efter dem spelat klart finalen, för dååå började det pissregna, wuhu...
 
Vi hörs någon dag när jag har mer tid att skriva.
 
 
/J





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0