Dagens Inköp

Jag har varit i sommarstugan i Olofsbo från igår tills idag, badade för första gången i år i havet också vilket var kallt men uppfriskande!
Och idag innan jag åkte hem så handlade vi lite på varuhuset FYNDA, där har en en affär som heter Mint Fashion där köpte jag två tröjor, en party och en luftig :)
 
"Party tröjan, som är snyggare irl"
 
"Ungefär en sån här, fast tänk er marinblå, linne. Spetsen som denna har där bak är liksom "överdelen" på baksidan på linnet" :)
 
/J





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0