Beställning av örter

Förra året på Göteborg Horse Show när jag var där så gick jag till Gboots för att kolla priserna där på bootsen, när jag hade kollat klart och skulle gå därifrån fick jag och min kompis varsin provpåse på ett par örter dem säljer. Ljúfur älskade dem och jag har länge sagt att jag ska köpa en påse för att testa ge honom de örterna istället för de "speciella" vi har just nu. Så jag har nu beställt det, ett år senare (om inte mer) så vi får se när dem kommer!
 
 
/J





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0