Vintern har kommit

Äntligen har vintern och snön och kylan tagit sig till Göteborg och Sverige för den delen! ÄNTLIGEN säger jag igen, har längtat så efter detta. Och enligt tidningen ska snön vara kvar i någon vecka (jag hoppas på detta). Då kan man fotografera finfina bilder och inte nog med det, utan jag kan äntligen använda min tolksele till hästen och tolka! Awesome! Blir nog pulkatolkning (roligare så). Och idag ska jag nog vara med min kompis och vi ska till hennes stall och tolka bakom en fyrhjuling, busigt!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0