The melting snow turns to water

Idag är det blött ute, och jag svär till gud att jag ser grönt gräs i princip överallt dör det inte är asfallt! Hej tidig vår? Jag ät iallafall inomhus, jobbar idag igen som en duktig tjej :) jobbar till 4 och sedan ska jag upp och vila mig lite för att spara krafter för att åka till Stockholm/Arlanda för att hämta Makkys familj som idag åker hem från Filippinerna, dem är nog påväg nu tror jag.. Så Makky har fått arbetsuppgift att hämta dem där, så vi åker väl vid halv 6-6 tiden skulle jag tro, man måste ju tänka på att det tar kanske längre tid än beräknat att åka ner. Och efter att vi hämtat dem så åker vi tillbaka hit, kommer väl hem vid 4-5 tiden.. Då kommer jag sova ruset av mig så att säga! /J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0