Lat? Nej.

För er som tror jag är lat och bara lever av mina föräldrars pengar så kan jag säga att nej det gör jag inte. Jag lever på mina pengar så gott det går, ibland får man avstå från de saker man vill göra bara för att man ska kunna ha lite pengar kvar tills man får jobb. Och jo, jag söker jobb som bara den! Har nu skrivit in mig på arbetsförmedlingen, har även skickat iväg en ansökan om att bli vikarie i Kungsbacka Kommun, så nu får jag se om jag hittar något annat roligt också som kanske passar mig och som kan ge mig lite pengar.
Detta var bara ett sådant "bara-så-ni-vet" inlägg :)

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0