Längtar redan

Trots att det endast nu gått ca 5 dagar sedan jag och Makky var med varandra senast men ändåså längtar jag redan tills jag träffar honom igen.. Vill vara med honom dygnet runt varje dag! Saknar honom verkligen, och man känner hela den saknads-känslan i hela kroppen när den väl kommer, kroppen gör liksom ont på något sätt.. Svårt att förklara men magen vrider sig nästan och man känner hur kroppen spänns och ögonen blir tårfyllda, jag vill verkligen inte att vi ska vara så långt ifrån varandra så länge, men förhoppningsvis så kommer det lösa sig. Vi har nämligen pratat om att testa bo ihop i något år, undra om man kanske ska hyra en lägenhet i något år tillsammans med honom? För jag menar, att bo ihop med hans familj hela tiden kanske bara gör det tröttsamt, han bor på en ovanvåning tillsammans med sin bror. Och dit upp går ju vem som helst i hans familj, vilket inte gör det till ett "eget" hur så att säga, och stökigt blir det skit snabbt :(

Men vi får se hur vi gör det!
Saknar han iallafall, det var det jag ville få ut av detta inlägg.
Nu ska jag snart försöka sova, ska ha lunchen i stallet imorgon, och ska även hem till min syster!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0