Fundering...

Jag funderar allvarligt på att städa rummet nu.. Det är så jävla behövligt så det inte är sant! Vet inte om jag vågar visa er före och efter bilder denna gången, så hemskt är det!
Sedan har jag ett fotosug.. Men vädret och ljuset ute är piss and shit så där rök det, jag vill ha snö så man kan ta finfina bilder av snön och sådant! På tal om snö så kom jag på att jag fortfarande har bilder kvar att visa er från Härnösand tror jag, eller har jag redan visat alla? Jag tvivlar på det. Dem kommer förhoppningsvis att komma upp idag.

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0