Gboots.se

Jag ska till Göteborg Horse Show nu i februari och jag har redan kollat in lite förra året vad jag ska köpa! Förra året köpte jag ett broderat vitt tävlings-schabrak med guldkanter, och detta året ska jag köpa G-boots och kolla mer info om ett foder som Ljúfur gillade väldigt mycket (vi fick ett test med oss hem).





Jag har tidigare lånat boots av alla möjliga folk, en gång fick han ha rosa boots, och sedan har jag lånat boots som folk har i stallet och allt.. Nu är det nog dags att jag skaffar mina egna från Gboots då jag faktiskt är en aktiv tävlingsryttare from now on ;) Funderar på om man kanske ska skriva ner en lista över vad man faktiskt ska kolla efter på horse show, det finns ju så himla mycket att köpa och titta på. Och man blir ju onödigt intresserad av saker man inte ens behöver, men som verkar roliga att ha iallafall bara för det är så billigt!
Ska nog även gå till Granngårdens monter igen och köpa fler godispåsar, två för 25 kr, hur billigt är inte det?!?!


Finns i massor av smaker så som banan, äpple (som på bilden), hallon etc. Jag kör på äpple och hallon jag då jag själv inte gillar banan så bojkottar jag detta haha.
Finns då att köpa från Granngården som jag sa.

/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0