Wooptidu

Äntligen så är jag klar med två hårda veckor av intensivkurs (körkort)! Nu är det bara att köra hemma och träna tills det är dags för uppkörning (säger inte när för det får ni veta om jag klarar det).  Men hur som helst, är hemma nu och körde hela vägen hem från Falkenberg med pappa idag och jag är grym. hade halkbanan i morse vilket gick superbra och det var kul och ett plus var väl att man fick sitta själva i bilarna när man körde runt - frihetskänsla.
Nej men nu är jag redigt trött och jag funderar allvarligt på att gå och lägga mig nu, hur fan kan man vara såhär trött, hela min kropp värker och skriker "GÅ OCH LÄGG DIG!" Vi får se ;)

/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0