Tävling i Falkenberg

Var på en liten tävling idag, eller tävling och tävling, det var väl mer att man kunde rida och få poäng och kommentarer på. Men kul var det! Som attan! Och jag är så nöjd med våra poäng måste jag säga.
Det fanns tre domare, och då fick man alltså tre olika poäng på de olika gångarterna.

Domare 1
Tölt - 5.0
Trav - 5.5
Skritt - 4.0
Galopp - 6.0

Domare 2
Tölt - 6.0
Trav - 5.5
Skritt - 4.0
Galopp - 5.5

Domare 3
Tölt - 5.0
Trav - 5.5
Skritt - 5.0
Galopp - 5.0

TOTALT: 5.1

Slog mitt personliga rekord
vilket känns superbra :)

/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0