Studerande..

Idag har jag varit duktig och det har känts bra faktiskt! Kände mig som en skolelev ännu en gång. Att sitta och lyssna på musik och samtidigt göra studiehäftet till körkorts teorin är toppen! Hann göra till sida 38, och då svarade jag också på alla frågor, hur bra är man inte då? Otroligt bra! :D Ville bara få det sagt. Och just det ja, senare på kvällen som var idag så gick jag ner till stranden, eller oj.. Jag cyklade, och hade även tagit med mig kameran ner så kan kunde ta kort på solnedgången. Och bilderna blev awesome! Träffade även på en svan där nere, men bilderna får ni se när jag kommer hem :)

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0