Städröj

Idag blir det lite städdag i stallet, dags att röja bort vinterns alla hemligheter så att säga ;) Vi blir dock inte många men det kan nog gå ändå eftersom vi har några timmar att städa. Rätt så skönt eftersom jag inte har någonting annat att göra i stallet idag och det är alltid populärt i min smak.

Måste även säga att jag nu anmält mig till årets första tävling som går av stapeln på onsdag! Det blir att åka ner till Falkenberg och rida hos Barbro Bäckström. Blev dock bara en gren då han nog inte orkar två just nu, men nästa tävling kommer det nog att bli två, vänta bara!

Update: Kollade precis på mina inlägg när jag skrev om att jag beställt sadel, två veckor och fem dagar sedan!! Wuhu säger jag bara! Antingen bara 1 vecka kvar eller tre, underbart!

/J

Johanna

Åååhhh jätte snygga, vart finns shortsen och toppen ovanför att köpa?? Kram Johanna

2012-04-16 | 15:04:36 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0