Snö

Helt sjukt att det snöar nu! Och mycket snöar det också. Har precis ätit en tidig påskmiddag med min mor och far samt min ena syster och hennes kille, grillat blev det - mycket gott. Och efter middagen så började det snöa vilket suger.

Var i stallet förut och longerade min lilla häst lite så han fick röra på sig, sedan fick han springa fritt runt då han tycker det är roligt. Och jäklar vad han sprang! Fanns nästan inget stopp på honom :) Gullehästen, ska allt rida dig imorgon.

Iallafall, sitter här nu och lägger in bilder från Olofsbo, dem ska ni få se inom kort (idag iallafall).

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0