Snö?!

Verkligen, snö? Idag, nu? Det känns ju lite överdrivet om jag får säga det själv. Fast nu har ju det i och försig smält bort så jag kanske inte ens behöver skriva detta inlägg men ändå. SNÖ?! Ska nog ändå ta moppen om en liten stund till stallet eftersom jag har två hästapållar att rida idag, Dagur och min egen.
Funderar även om man ska ta med sig kameran till stallet, dock är det inget fotoväder men strunt samma! Jag behöver fler bilder på datorn.

Btw, de kläderna jag la ut bilder på häromdagen, beställt byxorna nu så snart är dem mina! Beställde även ett O.P.I nagellack och ett snyggt passande skärp. Kommer beställa resten av grejerna när de kommer in i min storlek ;)

PS. Imorgon tävlar jag i Falkenberg, bor ni där så ta er en tur till Barbro Beckström och titta! :)

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0