Lördag

 Idag är det lördag för er som missat eller inte brytt er förräns nu! Jag har hö och vattendag i stallet, samt insläppet senare :) Ska även rida min lille hest som jag inte ridit på några dagar (känner mig hemsk.. :( ). Så idag ska han få bli riden lite, dock i paddocken då det är så blött ute nu och det kan börja regna när som i princip. Funderar starkt på att hoppa lite (faktiskt), även om jag är sjukt rädd för hoppning och sådant men Ljuffen gillar det så då måste man väl offra sig ibland för hans skull.

Har dock inga nya bilder att dela med mig av just nu, kanske ikväll kommer det några, det får vi se då. Ska nu duscha och göra mig fräsch, har sovit i flera timmar i natt och känner att det var väldigt välbehövligt!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0