Bad Ass

Var för en stund sedan och lagade ett hål i en tand, fixade det utan bedövning, den smärtan var ingenting jämfört med den jag känner varje dag just nu.

Funderar starkt på att baka någonting roligt och gott.. Något nyttigt också för den delen, men vad?!

Btw, min pojkväns mobil är stulen av en liten skitunge som tror han är något, dock är jag jävligt arg nu för tiden så att han skickar sms från hans telefon till mig och säger "Hmmm go dIe" får mig bara att spricka av hat! Så skickade nyss ett hat-sms tillbaka och förklarade vad som kunde hända honom om han inte lämnade tillbaka telefonen till dess ägare.
Så går det för små tjuvar.

/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0