Nyinköpta hästsaker.


Detta är vad jag shoppat in idag, gav bort min förra ryktlåda som ser ut som den jag nu köpt, fast den var silver. Nu har jag en röd vilket passar Ljúfur desto mer. Jag kommer att ersätta mina tråkiga borstar i lådan som jag har nu med Borstiq's borstar istället, jag ser dem som något bättre än de plastiga som jag har nu.. Ska bli lite mer exklusiv med grejer, och ta hand om mina grejer mer! Och bättre än vad jag nu har gjort det senaste...

/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0