Work It

Idag har jag haft "fullt upp", nästan.. Åkte till stallet vid 11 tiden och red ut med en där i kanske en och ½ timme, superhärligt väder idag så man måste ju passa på!
Senare under kvällen åkte jag och övningskörde lite, backade lite, krypkörde, körde på vägarna, lite sådant. Och nu sitter jag här, och funderar på vad man kan hitta på för busigt innan man ska gå och sova så man är pigg inför morgondagen. Ska jobba, faktiskt! Vikariera på ett fritids för 9-åringar, får se hur detta går. Dock är det rätt långt bort från där jag bor, jag bor i Lindome och stället är i Partille. Så som tur var går det bussar som kan ta mig dit.
Önska mig lycka till!

Har även gjort något annat busigt som bara Makky vet om, inte något farligt, bara för att se liksom, och nu var jag nära på att skriva licksom, hmm.. :O

Nej nu har jag ingenting att skriva mer.. Kan bjussa på en gammal bild!



/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0