Though Path

Här sitter jag ännu en gång, på kvällen och bara glor på dataskärmen.. TV:n är på i bakgrunden men ljudet är av för jag blir så lätt distraherad av ljudet för jag lyssnar hellre än att göra det jag håller på med på datorn. Och vad jag gjort på datorn undrar ni? Jo jag har hållt på med stallets hemsida, fixat bloggen som vi ska ha till den och så vidare. Jag är värsta handy..woman!

Idag red jag förresten på min lille häst, första gången på mer än en vecka, har ju varit i Härnösand och inte kunnat åka dit! Hästen är tjock, men visst får dem vara lite tjockare under denna period på året, tycker jag iallafall. Mer att älska, eller hur?


För er som inte tror att jag har planer för min framtid har helt fel. Jag har planer, stora planer, planer som knappt någon vet, planer som inte ens jag tänkt på ännu. Planer är bra..
Jag har tänkt otroligt länge på att jag vill starta hunddagis, hundar är otroligt roliga djur och att ha något eget att vara stolt över är också en stor bra grej för mig! Älskar att lösa problem, och sådant. Det är roligt med utmaningar. Ska få med några mer bara om dem vill ha ett hunddagis också.
Ska även få körkort, jobb och sedan flytta hemifrån, förhoppningsvis kan jag få ner Makky hit (peppar peppar), eller så får jag försöka få med mig hästen upp till honom (hur det nu kommer gå).. :O Men det löser sig, jag vet! KÄRLEK ÖVERVINNER ALLT.
Jag har inte fel med den saken iallafall.



/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0