The Rain Is Pouring Down

Nu regnar det ännu en gång, ett typiskt tecken på att hösten verkligen kommit till Sverige.. Jag är otroligt sugen på att shoppa, men jag har typ inga pengar :S Får se till att skaffa inkomst så snart som möjligt!
Måste till stallet sedan för att fixa för att hästen ska gå in inatt, det ska tydligen bli riktigt skitväder hela natten och nu när dem inte går i skogshagen så har dem inte lika mycket skydd som dem har där, vilket kan bli lite blött.

Men nu ska jag fixa mig själv, så att jag inte sitter här och inte är klar om någonting skulle hända så att jag är tvungen att åka någonstans!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0