Sadelbyte?

Jag är så otroligt sugen på att köpa ny sadel.. Min sadel till hästen som jag har nu är alldeles för liten, den trycker på ryggen känns det som. Jag har ju haft den sedan han var yngre och då hade han knappt muskler på ryggen och var tanigare, nu har han fått mer muskler och växt till sig lite, så är i stort behov av en ny sadel...
Jag vill jätte, jätte gärna ha en Equipe sadel, bra kvalité och otroligt härliga att sitta i!

Antingen en Emporio Island (bilden nedan)

Eller en Iceland Single Flaps (bilden under)

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0