Ny bloggdesign inom kort

Håller på att fixa en ny bloggdesign till min lille blogg. Jag tröttnar så fort på samma design hela tiden och jag känner att nej. Nu är det dags att försöka sig på något annat och nytt! Nu blir den färgglad och inte alls i stil med denna jag har nu!
Kanske får göra om själva "inriktningen" av bloggen också..? Jag vet inte ännu, får tänka på detta.

Men nu ska jag stänga av datorn så jag kan ringa min älskade pojkvän och prata ett tag!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0