Music, legs and a vaccum cleaner

Jag måste nog städa mitt rum, det är stökigt once again och jag blir så trött i ögonen av att titta runt i rummet för att försöka titta på allt som ligger utspritt.. Det blir hög musik som gäller och att dansa runt lite och städa!

Och för att få med allt som min rubrik säger så kan jag säga att jag har gjort mina luddiga björnben till lena, smidiga, kvinnliga ben igen. Känns helt enkelt awesome att ha mjuka ben igen, och att smörja in dem förut var pricket över i:et! Hinner inte skriva mer nu, annars kommer jag fastna här när jag egentligen bör och ska städa. Det är ju inte det bästa... Men allt för att skippa att städa någon minut iallafall, så det är väl därför jag skriver helt onödiga saker just nu i detta inlägg, men ingen behöver veta det.. Eller, nu vet ni ju det. Äsch, gör inget! För NU, nu ska jag städa.

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0